¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 5., csütörtök

¨‘°ºO Outfit 01. Oº°‘¨

Sziasztok!


Hosszú idő után szedtem a bátorságot, és megmutatom mikor hogyan öltözködöm. :)))
Bevezetésként annyit, hogy nagyon szeretek öltözködni. A csini rucikat, a szexi rucikat, mindent imádok ami igazán csajos, nőies. :) Persze az öltözékem függ attól, épp hova, mikor megyek, ja és hogy milyen idő van, persze. :)
Én pl csak azért, mert valami nagy divat, nem fogom fejvesztve megvenni, és télen se veszek fel olyat, amiből kint a derekam pl. Az egészség megőrzése a legfontosabb. Még akkor is, ha utálom a hideg évszakokat, még is évszaknak megfelelően öltözködöm, inkább kivárom a nyarat, a jó időt. :)
Meg aztán nem csak nyáron vannak jó holmik! :D



MA reggel még hűvösebb volt, így egy fekete pólót, aminek csini az ujja, egy farmersortot és egy fekete alapon ezüstcsillámos csíkos cicanacit vettem fel papuccsal. :)



Délutánra viszont már egész jó idő lett, nyárias, így átöltöztem valami könnyedebb holmiba. :)
A szettem tartalma egy pink felső, melynek a pántjai és a felső széle csipke, illetve ez a felső strasszos és hímzett. Imádom a pinket. :) Ezt a felsőt egyébként még a Hádáben szereztem pár hónapja, amiket majd egy következő posztban be is mutatok nektek. :)
A felsőhöz egy nagyon könnyed anyagú kék-fehér-sárga kockás-csíkos sortot vettem fel. Kicsit nagy, mivel nem olyan régen 58 kilóról 52-re sikerült fogynom, így 28-as nadrág méretről 26-osra fogytam. Ennél többet nem is akarok. ::)))
Nem direkt fogytam, hanem elkezdtem rendszeresen mozogni. Minden nap gyalg megyek mindenhova, semmi jármű. És hihetetlenül élvezem. :)
Viszont a popsimra szeretnék visszahízni. :) :D
És a szetthez egy kék tangapapucsot vettem fel.


Az ékszerek pedig a következők voltak.
Egy New Yorkeres tollas nyaklánc, amit sűrűn hordok, szeretem nagyon. :)Egy pink fonott karkötő, amin különböző cuki díszek lógiicsálnak. :)
És egy nagy szív alakú fülbevaló aminek a kerete ezüst színűek és pink gyöngyök lógnak le róla.
(kedvenc fülbim)


És a sminkem pink-aranyló rózsaszín páros volt, sötétlila szemvonallal. :)


ÉS megmutatnám a tegnapi sminkemet is, viszont outfit képek nem készültek hozzá.... De szerettem volna megmutatni, mert nagyon tetszett, egyszerű, még is látványos. :)



Remélem nektek is tetszik a smink és az öltözékeim. :)
Ha szeretnétek, a jövőben több ilyen bejegyzés is lesz! :)

NA? Kinek hogy tetszik az első Outfit bejegyzésem?
Legyen még a jövőben?

2 megjegyzés:

  1. Csinos rajtad mint két szett :) a kiegészítőid különösen tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen! :)
      Örülök, hogy tetszik, én imádom a nagy fülbiket. :))) Na meg a pink színt! :)

      Törlés