¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 23., hétfő

¨‘°ºO Dalszöveges Körmös Kihívás 08. - ,,Felhő, Felhő Fenn Az Égen, Vártunk Már Nagyon Régen Oº°‘¨

Sziasztok!


Igen-igen, tudom, le vagyok maradva ismételten a kihívásokkal. De amint tudom, igyekszem őket potólni! :)
Most a 8. állomás témakörét alkottam meg és mutatom meg nektek! :)



Igyekeztem kicsit másképp alkotni. A színek kék, szürkés ezüst és fehér voltak. Ám felcseréltem a szerepeket! A felhő kék Baltic Sand lakkal készűlt, míg az ég hófehér lett, s a kettőt választja szét egy szürkés ezüst határvonal. A gyűrűs ujjamon az esőcseppeket pedig fehér strasszocskák alkotják. :)
Ezzel a manikürrel szerettem volna kifejezni, ogy a fantázia határtalan, az álmok fontosak, nem szabad hagynunk, hogy mindíg minden ugyan olyan legyen. Az álmok azért vannak, hogy megvalósítsuk őket. :) És néha jó előtörni, kitörni a megszokottból. :)
Remélem nektek is tetszik ez az egyszerű, ám még is más világú mani! :)


 A többiek munkái:






Hogy tetszik lányok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése