¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 30., hétfő

¨‘°ºO Cosmopolitan Október Inspirálta Smink Oº°‘¨

Szasztok!


Miután jól kiolvastam a jelenlegi Cosmot, eldöntöttem az egyik vad sminket megcsinálom magamnak 1-1 változtatással. :)




A Cosmoról röviden. Ismét jó kis cikkek vannak benne, kedvencem a Kihallgattuk a pasikat, mindig imádom elolvasni. :) Van benne cikk Dwayne Johnson-ról, pontosabban riport, bár mint pasi nem jön be, de színésznek nagyon jó! Szeretem a filmjeit. A címlapon Nina Dobrev, a Vámpírnaplók Elenája szerepel, s pár oldalas cikkben megismerhetjük közelebbről is őt.
Az újsághoz most Catrice lakkot adnak, szép színekben. :)
Adnak hozzá egy kis füzetecskét, amiben a Sebző vágyak című könyv egy-egy részlete olvashtó. Hát mit ne mondjak elég silány nekem nem jön be.... Pedig szeretem a szexi, erotikával túlfűtött, szaftos könyveket, de hát ez száraz és mű.... Legalább is az én ízlésemnek. Tuti nem fogom megvenni.
És egy Nivea Q10 Nappali Arckrém mintát is adnak az újságban.

Na de a smink. A sminket, mely az újság lapján látható a fekete és fehér jellemzi, eltúlzottan. De nekem bejön! Nagyon is!!!


Bár én nem ilyenre alkottam és műszempillát sem vetettem be hozzá, de azért kihooztam belőle az én elképzelésemet. Én a feketén, fehéren kívűl szürkét is használtam. :)
Íme az én alkotásom elképzeléseim szerint:


Kinek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése