¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 27., péntek

¨‘°ºO Catrice Lakk 530 - Up I The Air TESZT Oº°‘¨

Sziasztok!


A legújabb Cosmohoz mos Catrice lakkot adnak. Én ezt a szép pasztell kék árnyalatot kaptam az újsággal. :) Képzelhetitek hogy meglepődtem, hogy megkaptam az újságot, és lakk is volt hozzá. Meglepiből választották ezt nekem. :)
Na de a lényeg a kép után




Leírását a kupakján és az üvegcse oldalán találjuk. Elvileg kereskedelmi forgalomban nem kapható.
A kupakja fekete, fényes, nem nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat sem.
Maga az üveg 10 ml pasztellkék lakkot tartalmaz. Kitekeréskor kattan egyet, betekeréskor viszont ,,szorul,, a kupak a helyére.



Ecsete se nem vékony se nem vastag, jól lehet vele bánni, legalábbis nekem nagyon könnyű volt, nem mentem a körmeim mellé egyszer sem. :)
A lakk állaga krémes. Száradási ideje közepesnek mondható, amolyan 3-4 perc. Két réteggel elérhető vele a tökéletes fedés, viszont buborékosodik.... És terülni se szépen terül...
Pedig a napokban tettem rendbe a körmöm, sőt alaplakkot is használtam alá, mindig szoktam. Ennek ellenére még is.
A színe gyönyörű, tartósságra sincs panasz, 4. napja van rajtam és most kezdett el meg kopni picit a körmeim vége.
Szóval a buborékosodást és terülést leszámítva nem egy rossz lakk. De majd megpróbálom még egyszer, hátha legközelebb már jó lesz.


                             Szín: 5/5
                             Száradás: 4/5
                             Fedés: 4/5
                             Kezelhetőség: 4/5
                             Tartósság: 4/5
                             Terülés: 3/5

Még erősen gondolkodom, hogy legközelebb vegyek e Catrice lakkot, mert annyi szép színük van.
Még sosem volt lakkom ebből a márkából, így szerintem megérdemel majd még egy esélyt, hátha. :)

Nektek van Catrice lakkotok?
Mi a tapasztalatotok?
Hogy tetszik?
Kinek melyik szín volt a Cosmojához?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése