¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 18., csütörtök

¨‘°ºO Nyereményem Illustól Oº°‘¨

Sziasztok! :)


A héten meg érkezett a nyereményem, melyet Iluss<3-tól, a Fiatalos Blog írójától nyertem nem régiben .)
A postássrác fehér borítékban hozta, igen vicces formában. Hozott egy bizbaszt nekem, így jellemezte, persze csak viccesen. Megjegyzem elég helyes srác, már ami a jellemét és külsejét illeti, ha nem lenne pasim, pasi alapanyagnak tekinteném. :D De mivel van, így max csak haver lehet, nagyon jó fej, udvarias. Még eddig egy postást se csíptem. :D




 A levélben egy levélke 2 körömlakk és egy cuki epres ékszeres dobozban egy nagyon csini fehér strasszos fülbe való volt. Iluss<3 úgy gondolta, hogy mivel késve adta fel a nyereményt, mint ahogy tervezte az 1 lakk helyett 2-t küld. :)


A fülbi doboz annyira de annyira cuki és nagyon tetszik, egyből bele is raktam a nem felakaszthatós fülbijeimet és a klipszeimet hozzá és immár a fülbevaló állványom ékes része. :)
Na és a fülbi élőben még szebb, mint képeken, a fehér strasszok kellően csillogóvá és elegánssá teszik. 


Az első lakk amit megmutatok az a Maybelline Colorama Neons vonalából a neon zöld. Fantázia neve nincs. 7 ml lakkot tartalmaz az üvegcse. Mattra és könnyen szárad.Ecsete kerek, könnyen kezelhető, míg az üvegcse nyaka hosszított. A kupak enyhén ujjlenyomat gyűjtő. Na a fedése magában szörnyű, nem fed, így én fehér lakk fölé kentem 2 réteget a szép eredményért. Állaga közepesen folyékony.


A másik lakk pedig Ilona kedvenc lakk márkájából egy Rapsodi lakk, még hozá a 320-as számú. Sajnos fantázia neve ennek sincs, de sebaj. Kupakja fehér, ecsete könnye kezelhető. A lakk elméletileg multivitaminos, krémes állagú, két rétegben szépen fed, fényesre szárad, közepes a száradási ideje. Nagyon szép narancsos piros színű lakk, nagyon tetszik. :)


Csináltam is egy apró francia manit a lakkokkal. :)


Összeségében nagyon tetszenek a nyeremények, ezúton is még egyszer Köszönöm Illis<3-nak a lehetőséget! :) A dobozka és a fülbi egybőlbelopta a szívembe magát, a levele is nagyon tetszett és jól esett! :))))
És a két lakk is gyönyörű! :)))

2 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon szépen köszönöm, hogy írtál róla posztot! :) A mani pedig csodás lett! :) Nagyon ügyes vagy! :)

    Szép estét neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Én köszönöm a lehetőséget és a kis nyereményt, mert nagyon tetszenek! :)))

      Neked is Szép Napot! :)

      Törlés