¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 9., kedd

¨‘°ºO Új címen Újítva Oº°‘¨

Sziasztok!

A minap döbbentem rá, hogy valaki törölte a blogom!
Sajnálatos módon a képek nagy része elveszett, így újra kell csinálnom, mindent, amit lehet. Mivel ez a sajnálatos tényező bekövetkezett, úgy döntöttem, hogy ne az összes bejegyzést készítem el újra, mert az rengeteg idő, és van amit már nem tudok befotózni, ilyenek pl a DIY lépései.
Remélem azért támogattok és továbbra is feliratkoztok és követni fogtok.
Bár nehezen indul újra, de igyekszem amit csak lehet megtenni.

Köszönöm a Támogatásotok!

Bloglovinon itt tudtok feliratkozni XStrawberryKissX69


4 megjegyzés:

  1. Nem értem, hogy történhetett ilyen. :/ Sajnálom, de azért elég idegesítő, hogy az egész eddigi munkád odalett. Remélem újult erővel tudod folytatni a blogolást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon Szépen Köszönöm a kedves szavaidat és a támogatást! :) Nagyon jól esik! :)
      Igyekszem minél jobban csinálni a blogot és most már a képeket se törlöm ki gépről. :)

      Törlés
  2. feliratkoztam mindkét helyen:) akárhol is légy, én olvasni fogom a bejegyzéseid:);)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ez nagyon aranyos és nagyon jól esik! És örülök, hogy ennyire tetszik a blogom! :)))

      Törlés