¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 9., kedd

°ºO Szülinapi Joy Inspirálta Smink I. - Vadító Tusvonalak Oº°‘¨

Sziasztok!


Pár hete bent voltunk a szüleimnél pár napot Pesten, s anyu meglepett a Joy születésnapi számával. Eddig még nem olvastam a magazint, de ez a szám nagyon megtetszett, így biztosan megfogom most már venni.
Na de nem is ez a lényeg most, hanem hogy szuper sminkek voltak benne, amiket úgy éreztem, hogy meg kell csinálnom nekem is, csak nem teljesen úgy, mint az újságban. :)
Az első smink, ami megihletett ez a gyönyörű tusvonalas mink, amit itt felragasztható tusvonalakkal alkottak meg, ám én másképp csináltam.




Én teljes mértékben sminkeszközöket használtam, fehér szemhéjpúderrel kifestettem a mozgó szemhéjam cicásan, majd felül menta színű szemceruzával kereteztem, míg a szempillám tövénél fekete szemhéjtust vetettem be, ahogy alul is. Mivel az alsó szemhéjtus vonal nem a szem alját keretezi, hanem annál lejjebb van, így a szemhez eső részt mentaszínnel és fehérrel töltöttem ki.
Majd fekete szempillaspirált vetettem be a szempilláimon.
Remélem nektek is annyira tetszik az eredmény, mint nekem. Lehet, hogy egyszer buliba is el fogok menni így. :)


Ki szereti a vadító, kreatív vagy extrém sminkeket?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése