¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 11., csütörtök

‘°ºO Szerzeményeim Mostanság Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma bemutatom nektek miket szereztem az utóbbi 2 hónapban. :)
Több helyről is, van amit barátnőimtől, anyutól, páromtól kaptam, de van amit igencsak jó áron vettem. :)




Első körben Timi barátnőmtől kapott holmikat mutatnám be nektek. Szekrényt szortírozott és volt pár holmi ami neki nem állt jól, így mikor mentem hozzá odaadta, hogy próbáljam fel őket, és ami tetszik, hozzam el. Mind tetszett. :)
Ez egy magon csini cicikiemelős piros magasított nyakú felső. Nagyon kényelmes, és mikor felpróbáltam, kellett rájönnöm, hogy bizony ez a fazon jól áll. :)
Érdekes mód a pulcsi magasított nyakú felsők nem állnak jól, viszont barátnőmnek meg azok. Így nagyon örültem, hogy enyém lett ez a kis szépség. Alapból imádom a pirosat, már csak sortból meg platform magassarkúból kéne piros, minden másból már van. :)
És az a jó ebben a felsőben, hogy ruhakombinációtól függően akár elegáns is lehet. Azt hiszem, hogy ezentúl az e fajta felsőket is nézegetni fogom most már, ha vásárolni megyek. :)



Ez pedig egy fehér szoknya, melynek alja rakott. Nagyon szeretem ezeket a szoknyafazonokat, de szeretem a hagyományos miniket is. A lényeg, hogy ne legyen túl rövid, de túl hosszú se, ja és ne csúszkáljon fel. Utálom mikor lefele kell huzigálni, vagy azt kell lesni, hogy nincs e kint valamim. Szeretem mutogatni a lábaimat nyáron, mert ez az egyetlen testrész amit szeretek magamon és büszke vagyok rájuk. De ettől függetlenül alig takaró minit sosem vennék fel, max strandra fürdőruhához, de akkor oda inkább miniruha, vagy kendő. :)


Ez pedig egy nagyon szexi hátú fekete kámzsanyakú felső. Imádom a kámzsafazonú felsőket, hiszen egyszerre elegáns és dögös.  És ennek még a hátpántozása is dögös! :)



Ez pedig egy fekete lenge ujjú felső, ami nagyon csinos. :)
Az oldalán lévő két strasszos díszt pedig én varrtam rá, hogy picit feldobja a szettet. :)



Ez a felső pedig nagy rám, de viszont pont úgy esik, hogy az alja így lazább lesz, és olyan, mintha direkt lenne ilyen. Azzal a kötővel pedig cuki, csinos szettet lehet elérni.



És ez a rózsaszín felső is olyan, aminek a fazonjáról mindaddig, míg fel ne próbáltam, úgy véltem nem áll jól. Pedig de. Élőben még szebb a rózsaszín színe.



És ez a ruci pedig a személyes kedvencem! :) Imádom a lenge fazonját, kényelmes, és könnyed, már többször volt rajtam annyira szeretem. Nem voltam eddig nagyon kibékülve a narancssárgával, az valahogy nem tetszett soha annyira, de ez a ruci más. :)



Ez is egy narancssárga színű felső, ami hosszított és fehér virágokkal díszített Tetszik ez is, a fazona, meg úgy az egész egyben.



Még kaptam egy Lora kőpudert is, mert barátnőmnek nem volt jó a színe, így nekem adta. :)



Ez az ocelotmintás nyakba kötős topot Erika barátnőmtől kaptam. Imádom ezt a felsőt, van egy teljesen ugyan ilyen mintájú, anyagú overálom amit szintén imádok!
Alapból rajongok a leopárd, gepárd, ocelot, kígyó mintás holmikért, de persze nagyon finnyás is vagyok e téren, mert ha a színe vagy fazonja nem tetszik, akkor bizony nem veszem meg. :)



Ezt a hosszú New Yorkeres Amisu farmert páromtól kaptam. Tetszik az, hogy világos és koptatott és kényelmes is. Régen egyszer vettem én is magamnak egy New Yorkeres farmert, bár az fischbone márkájú volt, és 3szor volt rajtam, mikor fogta és széthasadt! Na azóta New Yorkeres nadrágot nem mertem venni magamnak...Remélem ezzel nem fürdök be.



Ez pedig egy Esprit gatyó, amit szintén kaptam, de nem tetszett hosszan, mert trapéz szárú volt, és azokat utálom. Egy gatya legyen vagy csőszárú vagy egyenes. Legalább is számomra. Így hát fogtam és sortot alakítottam belőle.



És ezt a felsőt pedig a Chiotól kaptam. :)



Adri barátnőmtől is kaptam egy s mást, ezeket is megmutatnám nektek. :)
Kapta 2 New Yorkeres Fischbone márkájú mider szerű felsőt. Imádom az e fajta darabokat, mert egy részt még laposabb az ember hasa tőle, más részt dögösek. :)



Kaptam egy ilyen csini kék pólót is, ami szintén nagyon tetszik. :) Nem nagyon vagyok polós, inkább a topokat szeretem, persze az olyanokat, amikből nincs kint a hasam. Nem nagy, vagy ilyesmi, csak egyszerűen nem szeretem, ha egy ruhából kint van.


Anyutól pedig ezt a rózsás csini kis nyri felsőt kaptam. :) És nekem adott még egy neon rózsaszín Moyra lakkot, aminek imádom a színét, és egy fekete Astor szemhéjtust, amivel az a baja, hogy túl vékony a hegye és nehezebb vele precízebb vonalat húzni.



És most pedig azokat mutatom meg, amiket vettem. :)

Ezt a piros hosszú cső fazonú nadrágot Pesten a Ferenciek terénél lévő Invázióban vettem. Eredeti ára 5990 ft lett volna, de mivel hiányzott a gombja és a cipzárjának az alja szétment 450 ft-ra leértékelték. Igen ám de erre még rá jött, hogy készletcsere miatt mindenre 50% járt, tehát így potom 225 ft-ért enyém lett. :) Utolsó db volt, meg a komoly, hogy egy állvánnyi ruha volt már csak az egész üzletben! :D
Már régóta szerettem volna piros gatyát, de vagy túl drága volt, vagy olyan nem volt ami tetszett. A gombot megoldottam úgy, hogy fel varrta egy másikat, míg a cipzárnak a szét ment része felett szintén jól elvarrtam.
Woálá, vadi új dögös piros gatyó! Már fel is avattam, és rohadt kényelmes, testhezálló, csak 40 fokba csöppet meleg lenne! :D


Ezt a farmer övet pedig itt vettem kint a kisboltunkban mindössze 300 ft-ért, ami szerintem nagyon megérte értük. Viszont a fiókom tényleg nem bír több övet befogadni! XDD


És ezt a hosszú nyakláncot is 300 ft-ért vettem. :)



És végül ez a gyönyörűséges ruha, amit egyik ismerősömtől mindössze 1000 ft-ért vettem, mert neki nem volt jó. :)


Most az utóbbi pár hónapban ezeket zsákmányoltam, és azt kell mondjam, a szekrényem tartalma szépen gyarapszik. :)
Még pár dolog azért van kívánságlistán, de tuti befog csúszni időnként 1-1 nem betervezett db is. :)


Ti miket szereztetek be mostanság?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése