¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 9., kedd

‘°ºO Nyári Mani Csak Úgy. :) Oº°‘¨

Szisztok! :)

Ezt a körmöt tegnap alkottam meg, miközben kint olvasgattam Abby Lee - Hol jár az eszem? című könyvét.
Aztán mert már nagyon meleg volt bejöttem, hogy megalkossam.




Az alapozó lakkozás után a pisztácia zöld lakkomat kentem fel 2 rétegben.
Miután ez megszáradt, a lila lakk és egy vékony ecset segítségével 2-2 hullámos, de nem egyenletes csíkot huztam a kormeimre.
Majd pedig a lila csíkok közt részt kitöltöttem piros csillámlakkal.
Nekem nagyon tetszik az összkép, pedig az elején nem gondoltam volna, hogy összeillenének. :)


Hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. merész párosítás, de nagyon tetszik a végeredmény:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is furán húztam fel a szemöldököm, hogy biztos jó lesz e, de aztán úgy voltam vele, üsse kő, mi bajom lehet? :DDD

      Törlés
  2. Nem tudom miért, de engem egy kígyóra emlékeztet! :D A minta e vagy ahogyan hullámos a széle, mindenesetre tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy mondod Iluss jobban megnézve tényleg olyan! :D :)
      Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Ez a zöld nagyon szép. És tényleg kicsit kígyós :D
    Kaptál tőlem díjat:
    http://zizz05.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award_3725.html

    És sajnálom, ami az előző blogoddal történt, remélem ennek ellenére ugyan úgy folytatod majd, mint eddig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy tetszik, láttam, a héten meg is írom a bejegyzést, Nagyon Szépen Köszönöm a Díjat és a Kedves Szavakat, jól esnek! :))))
      Hát sajna ez van, de nem adom fel, nem olyan fából faragtak. ;)

      Törlés