¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 22., hétfő

¨‘°ºO Nude-Holo-Fekete Francia Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma egy olyan manikűrt hozok nektek, ami nem megszokott.



Amiket használtam:

               - Nude körömlakk
               - Arany csillámos fekete körömlakk
               - Holografikus csillám lakk
               - Áttetsző alapozó és fedő lakk

A nude lakkból felkentem 2 réteget, majd az arany csillámos fekete lakkal francia manikűr szerűen megcsináltam a körmeim végét.
Miután megszáradt, a hololakkból felvittem rétegezve 3 réteget úgy, hogy a fekete rszbe nem mentem teljesen bele és a nude réteg egészét sem kentm át vele.
Remélem az eredmény tetszik, mert nekem nagyon. :)


Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a holo-s dolgokat?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :) Én napok óta nem tudok körmöt festeni, mert mindig felidegesít, vagy nem tudok várni míg szárad, vagy véletlen belenyúlok, vagy a mintát rontom el. Ma is tök jól nekiálltam, lett egy naplementés arany csillámos lakkozásom, hát nem végighúztam a kezem a asztalon, és lejött minden? :D Feladtam :D

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)))

    Jaj, ilyen nekem is volt, sőt olyan lakkal is ami eddig amúgy pik-pak megszáradt. Kikentem stb, aztán paff belenyúltam pedig már 1 órája a körmömön volt. Kitartás, lehet csak az idő teszi. :)

    VálaszTörlés