¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 19., péntek

¨‘°ºO Moyra 43. - Enyhe Holo Mályva Lakk Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!


Mint azt pár napja láthattátok, megvettem ezt a kis szépséget. Mikor a boltban a kezembe vettem, nem igazán láttam apró csillámokon kívűl, semmi holos csillogást, de mivel nem egy bloggerinánál láttam, bíztam  ahelyes információjukban, így gyorsan meg is vettem. :)
Mint ha csak rám várt volna, hiszen már az összes üzlet bezárt ott este fél kilenckor, ráadásúl hétvégén, ők még is még nyitva voltak! :)))
Viszont amire nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz befotózni! Közel száz képet készítettem, amiből csak néhány lett elfogadható, de az éelthű szépségét ég se tudom teljesen megmutatni nektek.
De azért remélem így is tetszeni fog! :)




Maga a lakk nagyon szép, az üvegcse 12ml lakkot tartalmaz, kupakja ezüst színű, s nem gyűjti az ujjlenyomatokat sem. Krémes állagú és könnyű az ecsettel felvinni a lakkot. Már egy rétegben is nagyon szépen fed, de igazán csak 2 rétegben teljesedik ki! :)
Valóban nehéz fényképezni, mert annyira aprók a holo csillámok, hogy csak na. Erős fényben szikráznak, de pl. szobában, árnyékban csak sima csillámos mályva színű lakknak tűnik.
Na de elég a fecsegés, íme a képek! :)


Nagyon megszerettem ezt a lakkot, kár, hogy a képek nem adják vissza a valódi szépségét, de azért remélem valamennyire látjátok ti is mennyire szépséges. :)


Nektek hogy tetszik?
Kinek van még meg ez a lakk?

6 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon szép lakk! :-) Nekem is megvan! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez a gyönyörűség, imádom. Egy rétegben fed, fél perc alatt megszárad, káprázatos szín. Tökéletes lakk. Nagyon jól elkaptad a holo hatást. Jó lenne, ha lennének még más színben is ilyen Moyra lakkok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezen én is morfondíroztam, hogy jó lenne más színekben is! :D Én most hófehér holo lakkot szeretnék, meg igazi neonos citromsárgát. :D
      De persze, más színekben is eltudnám fogadni. :)
      Köszi a bókot, azért jobb lett volna, ha sikerül nagyon szép élesen lekapni, mikor szikrázik! :)

      Törlés
  3. Igazán gyönyörű ez a lakk *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony ám! :)
      Ha még nincs meg, javaslom a beszerzését. :)

      Törlés