¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 19., péntek

¨‘°ºO Astor Újdonságok Tesztelése Oº°‘¨

Sziasztok!

Ma megkaptam a Coty Hungary-től az Astor újdonságai közűl 2 db-ot tesztelésre. Kíváncsian vártam, mi jut nekem, s mikor kibontottam a borítékot az egyik vágyott db volt. :)




Astor Big&Beautiful LovelyDoll Dúsító és Hosszabbító Szempillaspirál - 800 Black


A csomagolása élőben még szebb, hiszen metál fukszia színű, a felirata pedig arany. Egyből már ez elvarázsolt. :)
Izgatottan vettem a kezembe, hogy megtapizzam és kipróbáljam, hiszen ez volt az, amit mindenképpen ki szerettem volna próbálni. Nem tudom miért, de ez a spirál szerintem szexi.

Leírása szerint: A krémes formula dúsítja és hosszabbítja a pillákat csomósodás nélkül.
                       A labdafejes kefe megemeli és göndöríti a szempillákat az igazán csábító
                       pillákért.

Valóban eléri az összes pillát, még a szem két sarkában lévőket is! Könnyű használni, pikk-pakk ki tudtam vele kenni a pilláim amik tényleg hoszabbak és picit dúsabbak is lettek. Nem kenődik és gyorsan szárad. Egy bibi van csak vele ami elnézhető: a labdafejes részére picit sok festék kerűl, mikor kivesszük a tubusból, de ez könnyen leszedhető a tubus szájával.
Olajos sminklemosóval könnyen letudtam mosni és egész nap tart, a nélkűl, hogy potyogna vagy elkenődne. :)

Nálam ez a spirál: 10/*10-es

Teljes mértékben meggyőzött, pedig először nem hittem, hogy egyszerre tud hosszabbító, dúsító és szép hatást elérni. Ha elfogy, jó eséllyel fogom ezt a spirált választani! :)

Csináltam elötte és utána képeket is.



Astor Soft Sensation Lipcolor Butter -  008 Hugh Me
Elegáns korall színű a csomagolása és a kupakja, míg a felirat metál arany. A csomagolás mutatja, milyen színű is a rúzs, amit rejt.Az alja tekerős, szintén metál arany. A száma és a fantázia neve az oldalán olvasható.Az illata vaníliás beütésű, nagyon finom. :)
Maga a rúzs krémes és nagyon apró aranycsillámokat tartalmaz. Könnyen kezelhető, szépen kenhető. Halovány, szolid nude rózsaszín színű, ami tökéletes hétköznapokra.
A tartóssága az első pár órában nem érdemes se inni, se enni, se csókolni, mert azt nem bírja, de ha már szépen megszilárdult, akkor óvatosan lehet. Egyenletesen kopik.
Sajnos az sem tetszik bene, hogy óvatosan de tényleg óvatosan kell visszatennünk rá a kupakot, mert különben beleérünk vele a rúzsba. Ez eddig egy olyan rúzsomnál se fordult elő, amit szintén nem lehetett teljesen visszacsavarni.

Nekem: 10/7-es.

Sajna a tartóssága nem győzött meg, illetve a színe miatt is max hétköznap fogom  alkalmazni, olyan helyre ahol erős rúzs nem ajánlott. De ennek ellenére azért tetszik, néha elkél egy két nude is a repertoárba a sok szín közé. :)
Viszont a kupak óvatóságga miatt is kevésbé jön be, szóval ezért le is le kellett pontozzam. :(



A két terméket a Coty Hungary-től kaptam, de ez egyáltalán nem befolyásolta a véleményem!

Nektek hogy tetszenek? 
Melyikre voksolnátok?

6 megjegyzés:

  1. Az ajakvajnak gyönyörű színe van *.* elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép színe van, kár, hogy nem valami tartós. :(
    Én jobban szeretem az erős, telt színeket, piros, narancs, bordóm van, de igazi erős pinkem, pinkes lilám nincs, viszont nude rúzsokból nekem sok van, lehet ezért is szimpatizálok vele picit kevésbé.

    VálaszTörlés
  3. Ez az ajakbalzsam, vaj, nem tudom minek nevezzem állati gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes hétköznapokra, sőt már nagyon megszerettem. :)

      Törlés
  4. Jaj meg azt felejtettem el megkérdezni hogy a Coty Hungary úgy keresett meg téged? Vagy hogyan lehet tőlük ilyen tesztelési lehetőségeket szerezni?

    VálaszTörlés