¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. július 17., szerda

¨‘°ºO Mini Shopping Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma megmutatom nektek, miket szermányoltam hétvégén. Nem sok és ne is nagy összeg, annál jobb érzés még is. :)





Az újsággal párom lepett meg, nem cuki pasi? :D Az újsághoz Essence termék járt, nekem ez a szép kék szemhéjpúder jutott.


A Moyra 43.-as lakkját, miután Fairyland - Rózsaszín Holo bejegyzésében megláttam, tudtam, hogy kell. Így jó sok üzletet végig battyogtam, mire ráakadtam, ráadás már csak 2volt belőle, így meg is vettem 420 ft-ért.
Teszt hamarosan várható belőle, rengeteg képet csináltam róla. :D
A királykék karperecet a C&A-ban sikerült beszereznem 390 ft-ért! :)
Rengeteg volt még, de csak királykék és narancs sárga közül lehetett választani.
Ha lett volna pink, azt is elhoztam volna, de így csak ezt.


És a két Skin So Soft terméket barátnőmtől kaptam. Az egyik testradír, amásik testápolóolaj. Régen a testradír már megvolt, amit imádtam, de mostanában leálltam az Avon termékekkel, nem is tudom miért.
Mind kettő arany csillámokban gazdag, így nyáron tökéletes páros a lebarnult bőrömmel. :) Én általában csak a lábamat kenem be arany csillámos testápolóval. :)



Nos ennyi lenne, igazán nem sok, de sok kicsi sokra megy, és néha jó a kevesebb is. :)

Ti milyen apróságokat szereztetek be mostanában?
Ki mit kapott a Cosmohoz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése